Checklist for Zoho Desk

Checklist for Zoho Desk

Provide your to-do lists the context of the help desk

対象: Desk 開発者: Zoho Corporation
1.9k+ Installs

By making a to-do list, you can prioritize your tasks and work in an orderly fashion. Once you build a to-do list, you can set aside time for each task. Checklist is one of the best tools to help you do this. This extension brings in the old-fashioned checklist, contextually into your help desk. You can add your to-do list as checklist items, link them with tickets or convert them into tasks.

主な機能:

    タグ

    関連情報

    ヘルプ
    適用の種類 Zoho platform
    公開日 Nov 15, 2018
    Version 1.0
    最終公開日 May 6, 2025
    カテゴリー Self Service
    料金 Free
    提供者 Webサイト

    対応プラン

      サポート問い合わせ用

      問題を報告する

      マーケットプレイスのレビューに関するこのアプリの公開情報があります. 他の拡張機能を送信する場合はこちらをクリック(詳細を確認する場合).

      ニュースレター
      業務効率化や生産性向上に役立つアプリについての最新情報を受信できます。