Salesforce CRM for Zoho Desk

Provide context-aware customer service for every ticket.

対象: Desk 開発者: Zoho Corporation

The Salesforce CRM extension for Zoho Desk allows you to stay context-aware on customer tickets with two-way data sharing between both applications. It taps into your most important asset—customer information—to create a unified database. This means you can see a complete Salesforce customer profile next to their Zoho Desk ticket.

主な機能:

    タグ

    関連情報

    ヘルプ
    適用の種類 Built-in integrations
    公開日 Sep 17, 2021
    Version 1.0
    カテゴリー Sales & Marketing
    料金 Free
    提供者 Webサイト

    対応プラン

      サポート問い合わせ用

      問題を報告する

      マーケットプレイスのレビューに関するこのアプリの公開情報があります. 他の拡張機能を送信する場合はこちらをクリック(詳細を確認する場合).

      ニュースレター
      業務効率化や生産性向上に役立つアプリについての最新情報を受信できます。