WeChat for Zoho Desk

Connect to your customers through the world’s first “super app,” right from within Zoho Desk.

対象: Desk 開発者: Zoho Corporation

Utilize WeChat for agents to communicate with your audience within Zoho Desk, generate leads and build long-lasting customer relationships—support and sell your products on China's most popular messaging channel.
• WeChat Subscription accounts can send up to one push message per day to their followers.
• WeChat Service accounts appear as friends in the “chat” section of WeChat. Service accounts can send up to four push messages per month.
• WeChat Enterprise accounts are meant for internal team management for large companies. Each user needs to get approval to be a follower of the company's official account. The content shared can be viewed by authorized followers.

主な機能:

    タグ

    関連情報

    ヘルプ
    適用の種類 Built-in integrations
    公開日 Oct 30, 2023
    Version 1.0
    カテゴリー Channels
    料金 Free
    提供者 Webサイト

    対応プラン

      サポート問い合わせ用

      問題を報告する

      マーケットプレイスのレビューに関するこのアプリの公開情報があります. 他の拡張機能を送信する場合はこちらをクリック(詳細を確認する場合).

      ニュースレター
      業務効率化や生産性向上に役立つアプリについての最新情報を受信できます。