Kanban Task Board for Zoho Desk

Kanban Task Board for Zoho Desk

Organize, view, and manage your tasks better.

対象: Desk 開発者: Zoho Corporation
900+ Installs

No matter how good you are at work, it is not uncommon for important tasks to fall through the cracks. This is mostly because it's hard to clearly see work items that are in the pipeline. This is where the Kanban task board comes in. The Kanban board is a way for you to visually manage work by organizing tasks into columns based on their status. This enables you to digest information stored in Zoho Desk in a whole new way, empowering teams to stay focused on their important tasks.

主な機能:

    タグ

    関連情報

    適用の種類 Zoho platform
    公開日 Jan 28, 2020
    Version 1.0
    最終公開日 Sep 23, 2022
    カテゴリー Agent Productivity
    料金 Free
    提供者 Webサイト

    対応プラン

      サポート問い合わせ用

      問題を報告する

      マーケットプレイスのレビューに関するこのアプリの公開情報があります. 他の拡張機能を送信する場合はこちらをクリック(詳細を確認する場合).

      ニュースレター
      業務効率化や生産性向上に役立つアプリについての最新情報を受信できます。